Krok I : Badanie potrzeb szkoleniowych z menedżerem odpowiedzialnym za wdrażanie zmian przez pracowników.
W pierwszej kolejności rozmawiamy z menedżerem, osobą odpowiedzialną za projekt szkoleniowy, czyli jego pomysłodawcą. Ustalamy, z jakiego powodu sięga po metodę treningu, jako narzędzia rozwoju pracowników. Badamy, jaki jest aktualny stan wiedzy i umiejętności szkolonych zespołów lub osób a także jakiej zmiany oczekuje- ustalamy luki kompetencyjne.
Krok II : Badanie potrzeb szkoleniowych uczestników.
Ankietowo lub osobiście komunikujemy się z uczestnikami zamówionego warsztatu. Badamy ich potencjał – mocne strony i indywidualne potrzeby. Wsłuchujemy się w cele, jakie pragną zrealizować.
Krok III : Przygotowanie programu treningów.
Analiza potrzeb warsztatowych daje nam bogaty zasób informacji niezbędnych do opracowania dopasowanego do potrzeb firmy, instytucji i jej specjalistów programu zajęć. Ustalamy listę case’ów do pracy na zajęciach.
KROK IV : Akceptacja programu i oferty przez zamawiającą treningi firmę.
Po akceptacji założeń programu przez instytucję, firmę zamawiającą powstaje jego wersja realizacyjna, prezentacje, materiały dla uczestników.
KROK V : Proces treningowy.
Przeprowadzamy zajęcia pracując w oparciu o wytypowane case’y. Stosujemy ćwiczenia nagrywane na kamerę, ćwiczenia indywidualne i grupowe. Analizę ćwiczeń przeprowadzamy aktywizując uczestników do dzielenia się feedbackiem. Obszerny feedback pozwala uczestnikom na wgląd w siebie i kontynuację pracy nad swoim rozwojem w przyszłości
KROK VI : Przygotowanie raportu poszkoleniowego.
Po treningach przedstawiamy raport opisujący obszary do rozwoju uczestników i rekomendacje trenerskie wskazujące kierunki dalszego rozwoju uczestników.
KROK VII : Przygotowanie i przeprowadzenie follow up-u.
Na zamówienie firm i instytucji opracowujemy follow up- dodatkowy trening- pozwalający dopełnić proces treningowy.